Pilota Valenciana
Genovés II supera amb contundència a Salva en l’Individual Bankia d’Escala i Corda
En l'eliminatòria s’enfrontarà a Marc de Montserrat i tindrà lloc el dissabte 14 d’octubre al trinquet de Pelayo a partir de les 18 hores
Imatge del pilotari Genovés
El trinquet de Massamagrell va ser l’escenari on Genovés II va realitzar el seu debut en la trenta dos edició del Individual Professional Bankia d’Escala i Corda. Ho va fer per la porta gran al superar amb relativa comoditat ... pel resultat de 60 per 25 Salva de Massamagrell.
La partida ha estat dominada en tot moment pel cinc vegades subcampió del mà a mà Professional que ha demostrat la seua major experiència en partides d’aquesta especialitat, fet que li ha permès certificar el seu pas a quarts de final on s’enfrontarà a Marc de Montserrat en una eliminatòria que tindrà lloc el dissabte dia 14 d’Octubre al trinquet de Pelayo a partir de les 18:00 hores.
Retornat al duel viscut en les lloses del Tio Pena de Massamagrell, l’inici de la partida va estar prou parell, anotant-se els dos primers jocs Genovés II, 25 per 15. Inclús Salva va aconseguir retallar les distancies fins el 30 per 25. Però, a partir d’aquest moment Genovés II va utilitzar tots els seus recursos per anotar-se de forma consecutiva sis jocs i situar el definitiu 60 per 25 en l’electrònic .
La primera fase es completarà el pròxim divendres i dissabte, a Dènia i Pedreguer amb les següents eliminatories:
- 6 Octubre / Dénia / Santi contra Bueno
- 7 Octubre / Pedreguer / Fageca contra Pablo Borriol
- 7 Octubre / Pedrguer / Pere Roc II contra Giner
Ver comentarios